5 nejzávažnějších problémů českého školství

Pedagogická komora identifikovala v rámci přípravných prací na Strategii vzdělávací politiky ČR do roku 2030+ pětici nejzávažnějších systémových problémů českého školství. Učinila tak na vyzvání organizátorů aktuálního šetření. Dle Pedagogické komory mezi 5 nejzávažnějších systémových problému českého školství patří: 1) Špatné pracovní podmínky učitelů, ředitelů škol a dalších pedagogických i nepedagogických zaměstnanců 2) Chybí systémové zapojení pedagogů z praxe do přípravy změn ve vzdělávání a rozhodování o změnách ve školství je netransparentní 3) Dlouhodobé podfinancování školství 4) Současné nastavení společného vzdělávání (inkluze) rozvrací výuku a má negativní dopady na kvalitu vzdělávání 5) Nekoncepční rozhodování, které není založeno na analýzách, statistikách, ověřování…

Tento obsah je určen jen pro členy portálu. Pokud už jste členem, prosíme, přihlaste se. Noví uživatelé se mohou registrovat níže.

Přihlášení uživatelů