Tento obsah je určen jen pro členy portálu. Pokud už jste členem, prosíme, přihlaste se. Noví uživatelé se mohou registrovat níže.

5 nejzávažnějších problémů českého školství
Pedagogická komora identifikovala v rámci přípravných prací na Strategii vzdělávací politiky ČR do roku 2030+ pětici nejzávažnějších systémových problémů českého školství. Učinila tak na vyzvání organizátorů aktuálního šetření. Dle Pedagogické komory mezi 5 nejzávažnějších systémových problému českého školství patří: 1) Špatné pracovní podmínky učitelů, ředitelů škol a dalších pedagogických i nepedagogických zaměstnanců 2) Chybí systémové zapojení pedagogů z praxe do přípravy změn ve vzdělávání a rozhodování o změnách ve školství je netransparentní 3) Dlouhodobé podfinancování školství 4) Současné nastavení společného vzdělávání (inkluze) rozvrací výuku a má negativní dopady na kvalitu vzdělávání 5) Nekoncepční rozhodování, které není založeno na analýzách, statistikách, ověřování…