Jak na rozvoj základních gramotností v MŠ a ZŠ?

Abychom dětem na cestě za poznáním byli dobrými průvodci, musíme umět na vzdělávání nahlížet z různých úhlů. Vodítkem takového přemýšlení jsou mimo jiné gramotnosti. Jak je u školáků a předškoláků rozvíjet? Pod taktovkou NPI ČR vznikl projekt Podpora práce učitelů. Ten podporuje pedagogy mateřských a základních škol v jejich snaze rozvíjet čtenářskou, matematickou a digitální gramotnost dětí a žáků. V rámci projektu vznikla publikace, která pro každý stupeň vzdělání přináší karty s výukovými aktivitami pro děti. Karty nabízejí nejen popis toho, co by učitel mohl s žáky dělat, ale také pracovní listy nebo obrazový materiál. Všechny předkládané aktivity jsou nositelem rozvoje jedné ze tří gramotností. Čtvrtý typ aktivit propojuje rozvoj více gramotností zároveň.  Karty určené…

Tento obsah je určen jen pro členy portálu. Pokud už jste členem, prosíme, přihlaste se. Noví uživatelé se mohou registrovat níže.

Přihlášení uživatelů