Tento obsah je určen jen pro členy portálu. Pokud už jste členem, prosíme, přihlaste se. Noví uživatelé se mohou registrovat níže.
Jak pomoci dětem ze sociálně znevýhodněného prostředí?
Bez ohledu na to, zda je žák příslušníkem majority, či minority, jestli jsou rodiče úspěšní podnikatelé, právníci, učitelé, nebo nezaměstnaní, v invalidním důchodu či mají hůře placené zaměstnání, je to stále dítě, které se od počátku života přirozeně rádo učí a má radost ze svých úspěchů. Může a nemusí být náročné motivovat ke studiu žáka, jenž má cestičku vyšlapanou a je díky rodičům, kteří pro samou práci nemají na své dítě čas, dobře finančně zajištěný. Rovněž může a nemusí být složité motivovat žáka, jehož rodiče nepovažují vzdělání za prioritu třeba právě proto, že v danou chvíli řeší, zda budou mít…