Jak pomoci dětem ze sociálně znevýhodněného prostředí?

Bez ohledu na to, zda je žák příslušníkem majority, či minority, jestli jsou rodiče úspěšní podnikatelé, právníci, učitelé, nebo nezaměstnaní, v invalidním důchodu či mají hůře placené zaměstnání, je to stále dítě, které se od počátku života přirozeně rádo učí a má radost ze svých úspěchů. Může a nemusí být náročné motivovat ke studiu žáka, jenž má cestičku vyšlapanou a je díky rodičům, kteří pro samou práci nemají na své dítě čas, dobře finančně zajištěný. Rovněž může a nemusí být složité motivovat žáka, jehož rodiče nepovažují vzdělání za prioritu třeba právě proto, že v danou chvíli řeší, zda budou mít…

Tento obsah je určen jen pro členy portálu. Pokud už jste členem, prosíme, přihlaste se. Noví uživatelé se mohou registrovat níže.

Přihlášení uživatelů