Lízání zmrzliny jako součást výuky? Vědci přišli s neotřelým návrhem

S tak trochu netypickým návrhem přišli britští vědci, jak informoval list The Guardian. Doporučili totiž, aby součástí výuky na základkách bylo i lízání zmrzliny, hnětení těsta či hraní si se stíny. Proč? Doporučení, které obsahuje i pro současný systém vzdělávání dost neobvyklé aktivity, vydala Královská chemická společnost ve spolupráci s vědci z oblasti fyziky a biologie. Ti uvedli, že tyto „zásadní zkušenosti“ mohou přispět k pochopení základních vědeckých konceptů. Konkrétně lízání zmrzliny prý dětem názorně předvádí zahřívaní, chlazení a působení teploty. „Jedno z doporučení pro chemii zní, že do 11 let by všechny děti měly začít chápat, jak působí teplota a jak může…

Tento obsah je určen jen pro členy portálu. Pokud už jste členem, prosíme, přihlaste se. Noví uživatelé se mohou registrovat níže.

Přihlášení uživatelů