Ne, pětku ne

„Hodnotit se dá i z mála.“ Tak by se dal ve zkratce popsat obsah návrhu vyhlášky MŠMT o hodnocení žáků ve druhém pololetí školního roku 2019/2020. Čím se tedy u závěrečného známkování primárně řídit? Lišil by se způsob hodnocení na různých typech škol? Vzhledem k současné situaci českého školství bylo třeba přijít s návrhem způsobu hodnocení druhého pololetí školního roku 2019/2020. Po uveřejnění plánu postupného otevírání škol veřejnosti bylo jasné, že uzavírat klasifikaci dle běžného školního řádu nebude možné. MŠMT proto představuje alternativní řešení: (1) V základním, středním vzdělávání a vzdělávání v konzervatoři vychází hodnocení výsledků vzdělávání žáka za druhé pololetí školního roku 2019/2020 a) z…

Tento obsah je určen jen pro členy portálu. Pokud už jste členem, prosíme, přihlaste se. Noví uživatelé se mohou registrovat níže.

Přihlášení uživatelů