Ohlédnutí za školním rokem: Jaká byla online výuka pro učitele?

Školní rok v distanci je oficiálně za námi a všichni si mohou na chvíli oddechnout. Jak se na něj zpětně dívají učitelé? S jakými potížemi se během online výuky setkávali a za co se naopak mohou pochválit? Neodradila je tato těžká doba od výkonu jejich profese? Téměř 80 % učitelů uvádí, že trávili distanční výukou více času než běžně. Narostl hlavně objem přípravy a komunikace s žáky a rodiči, naopak poklesl počet hodin přímé výuky. Pro tři čtvrtě učitelů bylo zajištění výuky na dálku více stresující než zajištění běžné prezenční výuky před pandemií. Hlavními zdroji stresu byl objem přípravné práce, obtížnost hodnocení i zodpovědnost…

Tento obsah je určen jen pro členy portálu. Pokud už jste členem, prosíme, přihlaste se. Noví uživatelé se mohou registrovat níže.

Přihlášení uživatelů