Podpora digitalizace ve školství? Jen omezené dopady, tvrdí NKÚ. Pomohla pandemie

8,2 miliardy korun – tolik peněz vynaložilo ministerstvo školství mezi lety 2019 až 2021 na podporu digitálního vzdělávání. Podle Nejvyššího kontrolního úřadu to má ale v praxi jen omezené dopady, rozvoji digitalizace nejvíce pomohla až pandemie covidu. „Tvrdit, že prostředky byly vynaloženy ,ne zcela účelně‘ jen na základě toho, že se jejich přínos ve školství ,zatím pozitivně neprojevil‘, tedy nelze a MŠMT s tímto závěrem NKÚ nesouhlasí,“ reagovala pro Českou tiskovou kancelář mluvčí resortu Aneta Lednová. Podle NKÚ nebyly školy na distanční vzdělávání připraveny, předtím, než se objevil covid, neměly dost informačních a komunikačních technologií, jako jsou tablety či notebooky. „MŠMT nemělo nastavený…

Tento obsah je určen jen pro členy portálu. Pokud už jste členem, prosíme, přihlaste se. Noví uživatelé se mohou registrovat níže.

Přihlášení uživatelů