Problémy s novou hudebkou: Některým odborníkům chystané učební plány vadí

Národní pedagogický institut (NPI) přichystal návrh nových rámcových vzdělávacích programů, podle nichž by se mělo ustoupit od tzv. encyklopedického přístupu a vzdělávání by se mělo zaměřit spíš na získávání dovedností a schopností. Návrh toho, jak by měly vypadat umělecké předměty, ale u některých pedagogů z kateder, jež připravují budoucí učitele hudební výchovy, vyvolal pozdvižení. Podle nich totiž neodpovídá zadání MŠMT. Nejnovější návrh je podle kritiků podle České tiskové kanceláře odlišný od dvou diskutovaných variant, které byly zveřejněné loni. NPI loni zveřejnil podklady, ve kterých odborníci popsali dvě varianty, jak by mohla výuka umění na základních školách vypadat. Varianta A navrhovala, aby základem…

Tento obsah je určen jen pro členy portálu. Pokud už jste členem, prosíme, přihlaste se. Noví uživatelé se mohou registrovat níže.

Přihlášení uživatelů