Pedagogická intervence v rukách ředitele školy

Od 1. 1. 2021 je účinná novela inkluzivní vyhlášky, která se týká především pedagogické intervence. O té mohou nově rozhodovat nejen pedagogicko-psychologické poradny, ale i ředitelé škol. Čím se mají školy a pedagogičtí pracovníci řídit a jak správně postupovat? V případě, že žák nedosahuje očekávaných výsledků, nebo je naopak plní nad míru, měl by se učitel snažit zjistit, jaký druh podpory žák potřebuje. Pedagogové, pracovníci školního poradenského pracoviště a ředitel by se pak měli sejít s žákem a jeho rodiči a domluvit se na dalším postupu. Celý proces bude mnohem pružnější než dosud. Důvodem k poskytování pedagogické intervence tedy mohou být jak speciální…

Tento obsah je určen jen pro členy portálu. Pokud už jste členem, prosíme, přihlaste se. Noví uživatelé se mohou registrovat níže.

Přihlášení uživatelů