V Česku jsou velké rozdíly ve známkování, hodnocení stejných výsledků žáků se mezi školami napříč Českem…

V Česku jsou velké rozdíly ve známkování, hodnocení stejných výsledků žáků se mezi školami napříč Českem…
Žáci se speciálními poruchami učení často se školou bojují, a aniž za to mohou, je…
Řada středních i vysokých škol využívá při přijímání nových studentů tzv. testů obecných studijních předpokladů,…
Úkolem koordinátora inkluze je vést a řídit členy školního poradenského pracoviště. Obnáší to také jejich…
MŠMT v minulém pololetí vydalo zvláštní vyhlášku s metodikou, která se týkala systému známkování, a to v návaznosti…
Hodnocení má pomáhat žákovi k dosažení nejlepšího možného výsledku učení, jakého je momentálně schopen. Způsob…
Odborníci, veřejnost i sami žáci se zajímají o objektivnost a vypovídací hodnotu různých technik a…
„Hodnotit se dá i z mála.“ Tak by se dal ve zkratce popsat obsah návrhu vyhlášky…