V Česku jsou velké rozdíly ve známkování, hodnocení stejných výsledků žáků se mezi školami napříč Českem…
hodnocení
Žák se SPU: Jak hodnotit objektivně?
Žáci se speciálními poruchami učení často se školou bojují, a aniž za to mohou, je…
Testy obecných studijních předpokladů
Řada středních i vysokých škol využívá při přijímání nových studentů tzv. testů obecných studijních předpokladů,…
Metodika hodnocení v týmu ŠPP
Úkolem koordinátora inkluze je vést a řídit členy školního poradenského pracoviště. Obnáší to také jejich…
Zpět v prezenční výuce: Co a jak známkovat?
MŠMT v minulém pololetí vydalo zvláštní vyhlášku s metodikou, která se týkala systému známkování, a to v návaznosti…
Co, jak a proč ve škole hodnotit
Hodnocení má pomáhat žákovi k dosažení nejlepšího možného výsledku učení, jakého je momentálně schopen. Způsob…
Hodnocení ve výuce jazyků
Odborníci, veřejnost i sami žáci se zajímají o objektivnost a vypovídací hodnotu různých technik a…
Ne, pětku ne
„Hodnotit se dá i z mála.“ Tak by se dal ve zkratce popsat obsah návrhu vyhlášky…