Skip to content
  • Aktuálně
  • Legislativa
  • Metodiky SVP
    • Autismus
    • Dys-poruchy a ADHD
    • Nadaní
    • Smysly a pohyb
    • Sociální znevýhodnění
    • Inspirace
  • Časopis
  • Bonusy a vzory
  • Kalendář akcí
  • Zeptejte se
Průvodce ředitele školy

Průvodce ředitele školy

Jak zvládnout legislativu ve vaší škole

Přihlásit
Předplatné
  • Aktuálně
  • Legislativa
  • Metodiky SVP
    • Autismus
    • Dys-poruchy a ADHD
    • Nadaní
    • Smysly a pohyb
    • Sociální znevýhodnění
    • Inspirace
  • Časopis
  • Bonusy a vzory
  • Kalendář akcí
  • Zeptejte se

Tahák pro učitele

Jak pracovat se žáky se zrakovým postižením

9. 12. 202018. 11. 2020 RedakceSmysly a pohyb

Zrakové postižení popisujeme jako: a) omezenou schopnost vnímat zrakem, b) zkreslení zrakového vjemu, c) absenci…

Tahák pro učitele

Jak pracovat se žáky s tělesným postižením

3. 11. 202019. 8. 2020 RedakceSmysly a pohyb

Mezi vrozená tělesná postižení řadíme například centrální a periferní obrny (například dětskou mozkovou obrnu), poruchy…

Tahák pro učitele

Jak pracovat se žáky se sluchovým postižením

1. 10. 202019. 8. 2020 RedakceSmysly a pohyb

Sluchová postižení jsou převodního, percepčního nebo smíšeného typu, mají dlouhodobý, progresivní či trvalý charakter. Světová…

Tahák pro učitele

Jak pracovat se žáky s narušenou komunikační schopností

2. 9. 202027. 8. 2020 RedakceSmysly a pohyb

Vady řeči (například opožděný vývoj řeči, vývojová dysfázie, afázie, elektivní mutismus, koktavost, huhňavost, dyslálie, dysartrie…

Tahák pro učitele

Jak pracovat se žáky s dlouhodobým či chronickým onemocněním

4. 8. 20204. 8. 2020 RedakceInspirace

Za taková onemocnění považujeme problémy zdravotního charakteru, které neřadíme do kategorie zdravotního postižení, ale jejich…

Tahák pro učitele

Jak pracovat se žáky nadanými

21. 7. 20201. 7. 2020 RedakceNadaní

Různé definice nadaného žáka odkazují k vysoké inteligenci, vysokému stupni talentu a nadání. Může se…

Tahák pro učitele

Jak pracovat se žáky s odlišným mateřským jazykem

11. 6. 202030. 6. 2020 RedakceSociální znevýhodnění

Hovoříme-li o žácích „cizincích“, máme na mysli žáky s odlišným mateřským jazykem, děti rodičů, kteří…

Tahák pro učitele

Jak pracovat se žáky s ADHD

31. 5. 202030. 6. 2020 RedakceDys-poruchy a ADHD

Jedná se o neurovývojovou poruchu (hyperkinetická porucha) projevující se stavy vnitřního neklidu, napětí a kolísavou…

Tahák pro učitele

Jak pracovat se žáky se specifickými poruchami učení

30. 4. 202030. 6. 2020 RedakceDys-poruchy a ADHD

Žáci s SPU mají potíže v oblasti funkcí percepčních, kognitivních, motorických a senzomotorických. Nejčastěji diagnostikovanými…

Tahák pro učitele

Jak pracovat se žáky s Aspergerovým syndromem

31. 3. 202030. 6. 2020 RedakceAutismus, Nadaní

Aspergerův syndrom patří do skupiny poruch autistického spektra. U žáka se objevují specifika v oblasti…

Tahák pro učitele

Posts pagination

1 2 Následující

Audiočlánek

  • Jak přilepšit školnímu rozpočtu

Ukázkové číslo

Metodiky

  • Aktuálně
  • Články
  • Aktivity
  • BOZP & hygiena
  • Ekonomika & management
  • Inspirace
  • Legislativa
  • Pedagogika
  • Personalistika
  • Řízení školy
  • Doporučujeme
  • Metodiky SVP
  • Autismus
  • Dys-poruchy a ADHD
  • Nadaní
  • Smysly a pohyb
  • Sociální znevýhodnění
  • Inspirace
  • Pro rodiče
  • Nezařazené
  • Novinka – pozor
  • Audiočlánky

O portálu

Portál je nedílnou součástí časopisu Průvodce ředitele školy. Najdete zde rozsáhlý soubor legislativních článků, metodik, pomůcek, aktualit, bonusů a vzorů pro usnadnění práce se žáky.

Rubriky

  • Aktuálně
  • Legislativa
  • Metodiky SVP
  • Časopis

 

  • Bonusy a vzory
  • Kalendář akcí
  • Zeptejte se

Kontakt

Nakladatelství FORUM s.r.o.
Střelničná 1861/8a
182 00 Praha 8

251 115 576
PruvodceSV@forum-media.cz

2025 © Nakladatelství FORUM
Powered by WordPress | Magazine Point by Axle Themes