Vázané (splývavé) čtení podle Ladislavy Pacltové

Děti s Downovým syndromem často mívají artikulační problémy, problémy se sluchem, s auditivní krátkodobou pamětí, s dýcháním. Proto je pro ně mnohem obtížnější zvládnout řeč. Stěžejním prvkem je motivace k mluvené řeči. Nejlepší podporou rozvoje řeči je přirozená běžná komunikace. Dítě bude mít snahu mluvit, bude-li mu se zájmem nasloucháno. Řeč úzce souvisí s rozvojem myšlení a vnímání, motorikou, city, schopností číst a psát, schopností učit se. Otevírá cestu k navazování kontaktů, přátelství a hlubších vztahů. Splývavé čtení pro žáky s PAS

Tento obsah je určen jen pro členy portálu. Pokud už jste členem, prosíme, přihlaste se. Noví uživatelé se mohou registrovat níže.

Přihlášení uživatelů