Žáci se SVP: Zapojení do online výuky není hračka

Se zapojením žáků do online výuky bojuje téměř každý učitel. Obzvlášť náročné je to u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP). Česká školní inspekce proto přichází s osvědčenými postupy pro jejich začlenění a podporu během distančního vzdělávání. Od loňského jara Česká školní inspekce průběžně sleduje a hodnotí realizaci distančního vzdělávání z různých hledisek. V březnu vydala tematickou zprávu, ve které shrnuje aktuální podobu online výuky na ZŠ a SŠ. Jedním ze sledovaných hledisek této zprávy bylo zapojení a podpora žáků se SVP. Na 1. a 2. stupni ZŠ a gymnáziích se do online synchronní výuky nezapojilo okolo 12 % žáků…

Tento obsah je určen jen pro členy portálu. Pokud už jste členem, prosíme, přihlaste se. Noví uživatelé se mohou registrovat níže.

Přihlášení uživatelů