Propadlíci: Chyba na straně žáka, nebo učitele?

Ročně na základních školách propadne zhruba šest až sedm tisíc žáků, což je podle České odborné společnosti pro inkluzivní vzdělání (ČOSIV) alarmující číslo. Jak ho ale snížit? Co by měli žáci i učitelé dělat, aby se na vysvědčení vyvarovali pětek? Řešením není, aby kantoři přivírali oči a dávali lepší známky. Jde hlavně o to, aby se všem dětem, které to potřebují, dostalo individuální pomoci už v průběhu roku, dokud je čas. Podle Kláry Laurenčíkové, předsedkyně ČOSIV, je pětka na vysvědčení špatnou známkou o práci učitele. Ti by si měli všímat průběžných výsledků a zbystřit pokaždé, když dítě začně v něčem…

Tento obsah je určen jen pro členy portálu. Pokud už jste členem, prosíme, přihlaste se. Noví uživatelé se mohou registrovat níže.

Přihlášení uživatelů