Lepší inkluze v běžných ZŠ? Návrh novely školského zákona jde do připomínkového řízení

Ministerstvo školství dalo do připomínkového řízení návrh novely školského zákona, která má nastavit systémová pravidla pro fungování školních psychologů. MŠMT od něj očekává, že zlepší provázanost školského a poradenského systému, má také zajistit více inkluzivní prostředí v běžných školách. Základní a střední školy by měly mít podle návrhu povinnost zajistit poradenské služby, na jejich poskytování by se měli podílet výchovní poradci a školní metodici prevence, uvádí Česká tisková kancelář. V ZŠ by se na poskytování poradenských služeb podíleli i školní psychologové či speciální pedagogové. Základní školy by měly nárok na zajištění služeb psychologa či speciálního pedagoga poradnou, nově by se určovala…

Tento obsah je určen jen pro členy portálu. Pokud už jste členem, prosíme, přihlaste se. Noví uživatelé se mohou registrovat níže.

Přihlášení uživatelů