Přibývá dětí s traumaty: Školy musejí být připravené, míní Laurenčíková. Jaké je řešení?

Ve školách v posledních měsících narůstá počet žáků a studentů, kteří za sebou mají nějaký traumatický zážitek, pocházejí ze složitého prostředí nebo čelí jiným vážným problémům. Podle zmocněnkyně pro lidská práva Kláry Šimáčkové Laurenčíkové je proto nezbytné, aby školy byly intenzivně podporovány v přístupu k takovým dětem a aby pedagogové věděli, jak s nimi pracovat. Jaké je podle ní řešení? Laurenčíková svým vyjádřením reagovala na incident, který se stal na počátku září na ZŠ v Praze 12, kdy došlo ke konfliktu žáka 4. třídy a učitelkou, chlapce odvezli s psychickými problémy. „Medializovaná událost z pražské školy, kde došlo ke konfliktu mezi učitelkou a žákem, jasně ukazuje,…

Tento obsah je určen jen pro členy portálu. Pokud už jste členem, prosíme, přihlaste se. Noví uživatelé se mohou registrovat níže.

Přihlášení uživatelů