Víc než jeden přístup: Evropská komise doporučuje tzv. smíšené učení

Více než jeden přístup v procesu učení má zaujímat škola, pedagog nebo student. To je doporučení Rady o smíšeném učení v zájmu vysoce kvalitního a inkluzivního primárního a sekundárního vzdělávání, které zveřejnila Evropská komise. V tzv. smíšeném učení by se dle doporučení mělo kombinovat jak prostředí – vzdělávání ve škole, ale i v jiném fyzickém prostředí, tak například různé vzdělávací nástroje, které mohou být digitální i nedigitální. Cílem je přispět ke zlepšení inkluzivního vzdělávání a pomoci také k lepšímu vzdělávání ve vzdálených oblastech, například na venkově, a také ke vzdělávání žáků, kteří se nemohou pravidelné školní docházky z různých důvodů účastnit – jsou…

Tento obsah je určen jen pro členy portálu. Pokud už jste členem, prosíme, přihlaste se. Noví uživatelé se mohou registrovat níže.

Přihlášení uživatelů