Chytrý telefon jako pomocník při hodině: Tyto projekty bodovaly

Jak při hodinách používat chytré telefony tak, aby nebyly jen rušivým elementem, kterému se děti tajně věnují pod lavicí, ale aby naopak efektivně pomohly při jejich vzdělávání? Na to se snažil odpovědět letošní ročník hackatonu s názvem DigiEduHack, který se konal 9. a 10. listopadu. Letošním cílem maratonu byl návrh řešení, prototypu či hotového produktu pro inovativní využití chytrých telefonů ve škole, které bude realistické, snadno implementovatelné a inkluzivní. Dva dny intenzivní práce přinesly zajímavé výsledky, na nichž pracovalo několik týmů.  Vítězem se stal projekt s názvem Navigatiq, který je určen učitelům a žákům základních (od 5. ročníku dále) a středních…

Tento obsah je určen jen pro členy portálu. Pokud už jste členem, prosíme, přihlaste se. Noví uživatelé se mohou registrovat níže.

Přihlášení uživatelů