Hodnocení distanční výuky a tipy na další měsíce

ČŠI vydala tematickou zprávu, která na základě průzkumů shrnuje zkušenosti žáků a učitelů ZŠ s distanční výukou. Vybraná zjištění nabízí hodnocení výuky ve 2. pololetí školního roku 2019/2020. Z čeho se můžeme poučit? Na co při online výuce pamatovat? Zpráva je tematicky rozdělena na tři oddíly. V prvním z nich převažují zejména grafy, v nichž jsou zaznačeny odpovědi žáků a učitelů ZŠ na zadané otázky týkající se distanční výuky. Při výzkumu mezi žáky ČŠI sledovala několik cílů. Co žákům při jarní distanční výuce vyhovovalo, co ne, jak vnímali její organizaci, jak hodnotili pojetí distanční výuky a jak vnímali komunikaci se svými učiteli. Na učitele mířily dotazy…

Tento obsah je určen jen pro členy portálu. Pokud už jste členem, prosíme, přihlaste se. Noví uživatelé se mohou registrovat níže.

Přihlášení uživatelů