Nerovnosti ve vzdělání: Zmírní je doučování?

Distanční výuka přispívá ke zvětšování rozdílů ve vzdělání žáků a její dopady se začínají viditelně podepisovat také na motivaci k učení, upozorňuje společnost EDUin. Jakým způsobem můžeme těmto problémům zabránit? Nerovné možnosti pro vzdělání žáků nebo chybějící systematická příprava budoucích učitelů. To jsou jedny z problémů, které trápí české školství. Vyplývá to z analýzy roku 2020 společnosti EDUin. Ta také poukazuje na to, že epidemie zvýraznila rozdíly mezi dětmi, a je tak potřeba cíleného doučování. Podle analytika EDUin Karla Garguláka by se měly investovat peníze hlavně do programu na doučování dětí, které to potřebují. Navrhuje propojit školy, pedagogické fakulty, zájmové organizace a další tak,…

Tento obsah je určen jen pro členy portálu. Pokud už jste členem, prosíme, přihlaste se. Noví uživatelé se mohou registrovat níže.

Přihlášení uživatelů