Řada učitelů neumí rozpoznat nadané žáky. Co k rozvoji potřebují?

Jak rozpoznat nadané žáky a jak s nimi pracovat? To je pro mnohé učitele na českých školách problém – rozvoj nadaných dětí a jejich talentu není v České republice prioritou, uvedla na mezinárodní konferenci Talent na školách, jež se konala v Praze začátkem prosince, psycholožka a předsedkyně Společnosti pro talent a nadání Eva Vondráková. Národní pedagogický institut (NPI) nyní připravuje novou koncepci podpory nadání, informovala garantka podpory nadání NPI Zdeňka Chocholoušková. „Alespoň základní informace o péči o nadané by měl mít každý pedagog,“ uvedla Vondráková s odkazem na dokumenty Světové rady pro nadané a talentované děti (World Council for Gifted and Talented Children).…

Tento obsah je určen jen pro členy portálu. Pokud už jste členem, prosíme, přihlaste se. Noví uživatelé se mohou registrovat níže.

Přihlášení uživatelů