Tento obsah je určen jen pro členy portálu. Pokud už jste členem, prosíme, přihlaste se. Noví uživatelé se mohou registrovat níže.
Řada učitelů neumí rozpoznat nadané žáky. Co k rozvoji potřebují?
Jak rozpoznat nadané žáky a jak s nimi pracovat? To je pro mnohé učitele na českých školách problém – rozvoj nadaných dětí a jejich talentu není v České republice prioritou, uvedla na mezinárodní konferenci Talent na školách, jež se konala v Praze začátkem prosince, psycholožka a předsedkyně Společnosti pro talent a nadání Eva Vondráková. Národní pedagogický institut (NPI) nyní připravuje novou koncepci podpory nadání, informovala garantka podpory nadání NPI Zdeňka Chocholoušková. „Alespoň základní informace o péči o nadané by měl mít každý pedagog,“ uvedla Vondráková s odkazem na dokumenty Světové rady pro nadané a talentované děti (World Council for Gifted and Talented Children).…