Slovní hodnocení: Jak na něj?

Blíží se konec školního roku a s ním také závěrečná klasifikace. Na některých školách mají učitelé možnost hodnotit žáky slovně. Co to znamená v praxi? Jak by mělo slovní hodnocení vypadat a čeho se při jeho vytváření vyvarovat? Podle § 15 odst. 2 a 5 vyhlášky č. 48/2005 Sb. mohou být žáci hodnoceni slovně, pokud jsou principy používání slovního hodnocení součástí pravidel hodnocení a jsou zakotveny ve školním řádu, který schvaluje školská rada (§ 51 odst. 2 školského zákona). V případě, že se pedagog rozhodne hodnotit slovně, však musí být výsledky žáka popsány tak, aby byla zřejmá úroveň jeho dosaženého vzdělání ve vztahu…

Tento obsah je určen jen pro členy portálu. Pokud už jste členem, prosíme, přihlaste se. Noví uživatelé se mohou registrovat níže.

Přihlášení uživatelů